11 grudnia 2013

Worker

35 komentarzy:
 
Niestety z utęsknieniem patrze na te dni kiedy mogłam założyć coś lekkiego. Zima zawitała już u nas na dobre i jak wiemy tak prędko nas nie opuści. Postanowiła, że pokaże wam tym razem stylizację na chłodniejsze dni. Krótko mówiąc ciepła puchowa kurtka plus traperki. Reszta to już tylko woskowane spodnie i koszula w kratę z długim rękawem ;) 

Ostatni dostałam pytanie dlaczego zaczęłam się zdrowo odżywiać? Odpowiedź jest prosta nie chodzi tutaj o sylwetkę bo z nią nie mam problemu, ale jak wiemy odpowiednie żywienie ma wpływ na wiele więcej rzeczy zdrowsze włosy i paznokcie, poprawia wygląd cery, dostarczamy większą ilość witamin i minerałów i pewnie wiele innych ;)
Postanowiłam również porobić przysiady według rozpiski, która pokazałam na facebooku. Trzymam się jej dzielnie! Mam nadzieje, że uda mi się dotrwać do końca ;D  

Macie jakieś swoje ulubione filmy?
My dzisiaj jak na każdą środę przystało ruszamy do kina <3 Tym razem padło na Igrzyska Śmierci w Pierścieniu Ognia ;) 

Miłego dnia Kochane! <3

Kurtka - TOPUBRANIA
Koszula - H&M
Buty - STYLOWEBUTY

35 komentarzy:

  1. megaaaa;)))))))))
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/kupno-sprzedaz-scoop.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka rewelacyjna! Buty mi się nie podobają, nie wiem jaki rozmiar nosisz ale wyglądają na "duuuże" a wątpię ze masz rozmiar 40 :P ogólnie cała reszta w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śwenie kurtka rewelacyjna, mam podobną , pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoje wosy masz piękne, ale te doczepki są już tak poniszczone ze mogłabyś je sobie darować bo wyglądają niechlujnie! stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz strasznie zniszczone końcówki

    OdpowiedzUsuń
  6. tak jak Cie uwielbiam, tak widać te "sztuczne wlosy" i to fajnie nie wyglada..

    OdpowiedzUsuń
  7. buty masz świetne! :) miłego seansu!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko ładnie, pięknie, tylko dlaczego zakładasz te doczepki? Widać, że to nie Twoje naturalne włosy, różnią się kolorem i jakością włosa. O wiele lepiej wyglądasz w swoich naturalnych :) ale reszta jest bardzo ładna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko idealnie prócz tych włosków! masz racje

      Usuń
  11. Hej Julia może znasz jakieś strony z sukienkami wieczorowymi które byś mogła polecić ? :)
    Stylizacja super a koszula w kratkę jest extra sama taką posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc z polskich stron przychodzą mi na myśl trzy :)
      http://virgini.pl/index.php?route=product/category&path=121_124
      http://pashion.pl/
      http://illuminate.com.pl/

      Usuń
    2. Dziękuję:) Zbliża się sylwester i poszukuję jakiejś kreacji :)

      Usuń
  12. bardzo fajnie wyglądasz, koszula jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś śliczna i masz piękną kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula oraz spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej :)
    Twoja buźka wygląda super, powiedz mi bierzesz tabletki antykoncepcyjne? Jeśli tak, to jakie? Bo niektóre korzystnie wpływają na cere. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :) Bardzo ładna ta kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Na reszcie cały strój taki jaki lubie :D Powiedz gdzie takie buciki kupiłaś :) Ja szukam i szukam butów i nie wiem na jakie się zdecydować czy na koturne czy na obcas czy na płaskie. Ponieważ do szkoly to luz bo na busa moge wczesniej wyjsc. Ale po szkole musze troche podbiec ,albo biec na busa... A jak bedzie jeszcze śnieg to już w ogle tak sobie bedzie. Ale daje rade już przez dwa lata to i ten rok dam rade. Ale butów jeszcze w ogle nie mam zimowych :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są podpisane w poście. Mam je ze stylowychbutow.pl ;)

      Usuń
  19. kurtki już chyba nie mają w sprzedaży... masz może link? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie mam jej w sprzedaży napisz bezpośrednio do firmy z linkiem do mojego bloga; ) Pewnie coś znajdą :)

      Usuń
  20. http://www.makefashioneasier.pl/top-5/top5-najlepsze-stylizacje-polskich-blogerek-z-minionego-miesiaca-4/ jesteś #2 !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem mile zaskoczona;) dziękuję za informacje ;)

      Usuń
  21. Kurtka jest zabójcza! Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin