28 grudnia 2013

White Black Orange

49 komentarzy:
 
Kolejny post jest z tych bardziej eleganckich, takich w których śmiało możemy się wybrać do pracy lub na kolację :) Klasyczne połączenie bieli i czerni to nie nowość na moim blogu. Natomiast te barwy chciałam przełamać czymś ostrym. Tym razem wykorzystałam czerwoną szminkę i jaskrawo-pomarańczową torebkę. Na koniec wybrałam buty proste, ale eleganckie. 

Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci!! <3 już w poniedziałek wylatujemy do Londynu. Coś czuję, że to będzie sylwester jakiego do tej pory nie przeżyłam ;) TO JUŻ TYLKO 3 DNI!!! 

a Wy jakie macie plany w tym roku :)? Pochwalcie się w komentarzach! 
Torebka - PASHION
Marynarka- FASHION LAND
Legginsy - E-MARILYN

49 komentarzy:

  1. jakie masz pazurki cudne!:)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki już mam nowe przygotowane na wyjazd ;D o 16 pojawi się post na FB z nimi <3

      Usuń
  2. bardzo ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :) mysle ze zdjecia z sylwestra pokażesz jakieś :d

    Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak!! postaram się pokazać jak najwięcej zdjęć z wyjazdu <3

      Usuń
  4. Świetna marynarka, zresztą cały zestaw bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześlicznie wyglądasz, torebka boska, ale dziś w paznokciach się zakochałam:) Ps. w wolnej chwili zapraszam do mnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz niesamowcie swietny ootd

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja cie ale paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, klasycznie !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za róż ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej nie wiem nawet, używam różnych, nie firmowych :)

      Usuń
  10. śliczna torebka :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne buty?skąd? udanego sylwestra!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto i z klasą :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz cudownie ;) Torebka cudowna <3
    Kusi mnie, żeby zrobić sobie takie pazurki, ale chyba kosztują fortunę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja akurat tutaj miałam przedłużane na szablon a to jest koszt 120 zł. Teraz mam już żel na naturalną płytkę (80 zł)

      Usuń
    2. Są nieziemskie <3 Moja paznokcie są całkiem ładne i trochę szkoda, mi ich, bo żel chyba niszczy :/ Jestem ciemna w tej kwestii bo nigdy nie nakładałam żelu :D

      Usuń
    3. Ogólnie może zniszczyć nieumiejętne ściągnięcie ;)

      Usuń
  14. nie przemawia do mnie w ogóle Twój makijaż. Jesteś bardzo ładną dziewczyną, ale te brwi zabijają trochę Twoją urodę. Nie chodzi mi o to, że są za bardzo podkreślone, ale o to, ze podkreślasz je zupełnie innym kolorem niż kolor Twoich brwi przez co naturalne wystają i wygląda to kiczowato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkreślam je takim kolorem jakie mam włoski, a nawet jaśniejszym, więc delikatnie się mylisz :)
      Poza tym ja się w nich dobrze czuję ;)

      Usuń
    2. Zbyt ciemnie to buzi , a kolor włosów nie ma nic do tego jak cera bladziutka to bedzie to niestety rzucać to w oczy.

      Usuń
    3. no to dobrze, że się czujesz w nich ok, mówię tylko to co widać na zdjęciach, a co Ty sama napisałaś: jaśniejszym kolorem podkreślasz więc Twoje ciemniejsze włoski wystają z tego :)

      Usuń
  15. Boska marynarka i fajna torebka + cudne masz brwi ;)
    w sumie butami też się zachwycam hehe
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, a mocny kolorystyczny akcent to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego na facebooku wstawiasz linka do bloga dwukrotnie, jeden po drugim? Raz wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty gdzie kupione jak mogę wiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana a buty skąd!? Szukam jakiś fajnych koturn, a te wyglądają na mega wygodne! pisz szybko ską :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Starsznie nie naturalnie wyglądają te brwi. Musisz je troszkę na krawędziach rozmazać , bo wygląda jak pantomima.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za cenne rady, ale ja czuje sie dobrze w takim makijazu. Na codzien odchodzi czerwona pomadka tylko :-)

      Usuń
  22. wszystko takie piękne :) u mnie raczej domówka z znajomymi, zazdroszczę wyjazdu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie podoba się i zestawienie, i Twój wygląd :) mimo brwi i tak uważam, że wyglądasz bardzo naturalnie. dbasz o siebie, to widać, jesteś bardzo kobieca i jesteś prawdziwą inspiracją! oby tak dalej , Julio! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile masz wzrostu? Ile cm mają te koturny?

    OdpowiedzUsuń
  25. 163-165cm, a koturny szczerze mówiąc nie wiem ile mają cm :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Julio mam pytanie odnośnie Twoich pazurków. Czy kosmetyczka bądź Ty sama malujesz takie wzory czy są to gotowe tipsy, naklejki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie wzory robię w salonie farbkami akrylowymi ;)

      Usuń
  27. Znajdujesz czas na imprezowanie, częste spotkania ze znajomymi?

    OdpowiedzUsuń
  28. After I initially commented I appear to have clicked the -Notify
    me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get 4 emails with the exact same
    comment. There has to be a means you are able to remove me
    from that service? Thanks!

    my page; negligence compensation claims

    OdpowiedzUsuń
  29. Great blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?
    I'm planning to start my own website soon but I'm a little lost
    on everything. Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that
    I'm totally confused .. Any tips? Kudos!

    my blog post; google

    OdpowiedzUsuń
  30. Ideal work you did, this web site is indeed cool since it
    is filled with great information.

    Feel free to visit my weblog - Continue Reading ()

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin