9 grudnia 2013

Outfit of today.

34 komentarze:
 
Dzisiaj mam dla Was jeden z postów, w którym mogłam pozwolić jeszcze sobie na ściągnięcie kurtki. 
Ile bym dała za chociaż parę dni ciepełka! Nic tylko zostać w domu i nigdzie nie wychodzić, a niech praca robi się beze mnie i egzaminy same zdają! To byłby najlepszy sposób na przeżycie zimy...
A co do samej stylizacji. Lubię gdy wykorzystuję się jeden oryginalny element , który z prostego zestawu zrobi coś ciekawego. Mam na myśli rajstopy, które wzorem przypominają pończochy :) A Wy co sądzicie o nich ?!
Zostawiam Was teraz ze zdjęciami, a ja idę w końcu odpocząć i zebrać siły na kolejny dzień :*

Narzutka - BE-FASION.ME
Bluzka - X-MODA
Spodenki - PRIMARK
Rajstopy - FIORE
Buty - STYLOWEBUTY

34 komentarze:

  1. Zestaw jest prosty, ale ciekawy :) Rajstopy fajnie wyglądają z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co mnie denerwuje? ze kazde buty ktore pokazujesz sa od stylowych butow.. ok rozumem ze to wspolpraca ale to jest strasznie sztuczne... moze wybierasz sobie buty ktore Ci sie podobaja ale widac ze robisz te posty szybko i co chwile bo firma nakazuje, tracisz na autentycznosci, wciaz inne buty, a my chcemy naturalnosci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz na jakich zasadach współpracuję z firmami, więc nie mów, że ktoś mi coś nakazuję. Tak sobie z Mateuszem założyliśmy, że systematycznie będą dodawane posty na naszym blogu, więc możemy je robić nawet codziennie :)

      Usuń
    2. faktycznzie, tez juz to zauwzylam jakis czas temu i pisalam o tym... to ze posty sie pojawiaja czesto to raczej pozytywny aspekt..ale faktycznie tracisz troche Julia na autentycznosci i naturalnosci, jest to zbyt oczywiste...co bedzie w nastepnym poscie? oczywiscie buty od stylowe buty.... pozdrawiam serdecznie i ps. rajstopy swietne, stylizacja swietna!:)

      Usuń
    3. Takie rzeczy mogą razić tylko konkurencję, mamy współprace różne na buty nie tylko ze stylowymi. Chyba raczej powinnam być oceniana po tym co pokazuje, a nie skąd to pochodzi.

      Usuń
    4. Aż się muszę wtrącić w tą dyskusje... Konkurencję? Prowadzisz bloga tylko po to żeby konkurować z innymi blogierkami i dostawać darmowe ciuchy?? Myślałam, że prowadzisz bloga bo to lubisz, jest to Twoje hobby, pasja, a Ty to robisz dla ciuchów... :/
      Zawiodłam się na Tobie... :/

      Usuń
    5. Nie chodzi o konkurencje czyt. bloggerki. Tylko o konkurencje dla stylowychbutów. Poza tym z nikim nie musimy konkurować, a produkty nie są darmowe tylko za reklamę, która wykonujemy dla poszczególnych firm. Tak samo jakbyś Ty poszła do pracy i stwierdziła, że masz to wszystko za free. Jakbym nie lubiła bloga to już dawno byś nie zobaczyła wpisu, a gadanie, że robię to dla ciuchów jest nawet nie do skomentowania. Stać mnie na życie, rzeczy i przyjemność bez bloga.

      Usuń
    6. Skąd stwierdzenie, że Julia prowadzi bloga dla konkurencji i zysków w formie ubrań, butów? To, że reklamuje buty z takiej strony, myślę, że świadczy wyłącznie o efektach jej ciężkiej pracy - zauważcie jak długa Jula prowadzi bloga, ja osobiście nie miałabym tyle cierpliwości, by opisywać każdą swoją stylizację... Myślę, że na samym początku nie miała nikogo jako "sponsora", czy jakkolwiek to nazwiecie. Więc wniosek jest prosty - moda to pasja, którą Julia dzieli się w formie internetowego bloga. "Zawiodłam się na Tobie" - zawieść to się chyba można na osobie, którą zna się osobiście, która zrobiła nam jakąś krzywdę? Jeżeli Wasze oczekiwania mijają się z prezentowanymi tutaj, to nie musicie wchodzić na tą stronę, a możecie znaleźć sobie inną stronę o podobnej tematyce. :) + Julia dzieli się też tutaj swoim życiem prywatnym - np. post o świętach. Także nieco więcej obiektywizmu, bo dziewczyna się stara, a takie pochopne opinie potrafią zranić.
      JULIO: z jakichkolwiek środków byś nie korzystała, by rozwijać swojego bloga, to i tak najważniejsze jest to, co tutaj prezentujesz. Widzę ciężką pracę, trzeba mieć siłę, by codziennie (lub prawie codziennie) zasiadać przed komputerem i skrobnąć parę składnych zdań. Wiem z własnego doświadczenia. Dodam, że kolejna stylizacja, która bardzo mi się podoba :) Powodzenia w dalszych działaniach!

      Usuń
    7. to chyba normalne, że za ciężką, długotrwałą prace otrzymuje jakieś rzeczy czy pieniądze albo nie wiem co, a to że wy nie potraficie tego docenić to tak to potem wyglada to nie pasuje tamto nie pasuje... jak są słabe posty to jest zazwyczaj więcej komentarzy niż przy tych idealnych. Taki naród tylko krytykować potrafią

      Usuń
    8. Posty pojawiają się często, skoro jest interesujący blog to chyba tego chcecie? Zapewne chcecie też fajnych, ciekawie skomponowanych stylizacji. Dzięki współpracy z firmami Julia może pokazywać znacznie więcej kreacji tym samym udostępniać więcej postów. Ja nie widzę w tym nic złego, a wręcz przeciwnie. Jest to potrzebne by rozwijać bloga modowego. Ja nie wiem skąd przekonanie,że jest w tym wiele sztuczności. Przecież kreacje są komponowane w stylu Julii. Bardzo łatwo ocenić kogoś bardzo krzywdzącą opinią. Będąc czytelniczką bloga , oczekując coraz to nowszych stylizacji, jak można zawieść się na kimś kto daje wam możliwość odbioru tego czego oczekujecie- czyli kreatywnych, ciekawych stylizacji. No pytam jak?

      Usuń
    9. To, że Julia cięzko sobie zapracowała na tego bloga jest bezsprzeczene, wchodzę już tutaj od bardzo dawna i przez ten czas mogłam zaobserwowac jak blog ewoluowal, ile się pozmieniało, szata graficzna, czestsze wpisy, coraz mniej ubran z sh, a coraz więcej od wspolpracujacych firm. Nie twierdzę, że to złe, natomiast brakuje mi troche takich stylizacji typu "cos fajnego z niczego". Wczesniej Julia nie miała (tak mi sie wydaje) sponsorów, a mimo to potrafila stworzyc fajne sety. Ja pisza,c ze traci troche na naturalnosci oraz, ze wiadomo jakiej firmy buty znajdą sie w kolejnym poscie chcialam tylko wyrazic swoje odczucia. A przeciez o to chodzi zeby dawac Julii feedback, komentowac, podpowiadac, nie mozna ciagle pisac same "ohy" i "ahy" tylko dawac konstruktywne komentarze. Osobiscie ciesze sie, że autorce bloga sie powodzi, choc w ogole jej nie znam. Mam tylko na mysli to, że łatwo się wpedzic w tak zwany kozi rog, a chyba ostatnia rzecza jakoą my czytelnicy bysmy chcieli to to, aby blog stal się czystą reklama, prawda? pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    10. Dlatego na bloga będziemy wprowadzać DIY po nowym roku zobaczycie co zwiedzilismy w Anglii itp ;)

      Lubimy krytykę poparta jakimiś przykładami ;)

      Usuń
  4. no ja akurat nie przepadam do rajstop imitujących pończochy, bynajmniej nie na co dzień i nie do takich stylizacji. Ale to kwestia gustu, samopoczucia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam takie rajstopki są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba taki zestaw! a buty rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super post! zestaw extra, uwielbiam Twojego bloga :) Justifshion

    OdpowiedzUsuń
  9. JESTEŚ PRZECUDOWNA!! każdy kolejny wpis staje się moim ulubionym!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile masz w sumie par butów? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego postanowiłaś przejść na zdrowe odżywianie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateusz zaczął się zdrowiej odżywiać i automatycznie mnie w to wciągnął ;D

      Usuń
  12. bomba! szczególnie buty są interesujące, skądkolwiek są...
    pozdrawiam serdecznie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak trochę z innej beczki... Bo pracujesz, prowadzisz bloga, uczysz się... I właśnie chciałam spytać - ile czasu poświęcasz na naukę? Bo rozumiem, że musisz być zorganizowaną osobą, mając tyle rzeczy na głowie. Udaje Ci się ze spokojem pogodzić wszystko, czy czasem jednak brakuje Ci kilku godzin na chociażby sen? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mniej czasu tym się więcej zrobi. Tak akurat jest w moim przypadku. Uczę się gdy zbliża się sesja, jest to wtedy trudniejszy okres, ale jakoś mi się udaję :)

      Usuń
  14. Kolejny śliczny zestaw:) Nie wiem kto wymyslił sesję zimową ja zaczynam być spiąca zaraz po powrocie z uczelni nie mówiąc już o uczeniu się czegokolwiek
    Widzę że ktoś ci zazdrości, że firmy chcą z tobą współpracować. Chybaa tylko glupiec nie zgodzilby sie na ciuchy buty czy kosmetyki wzamian za reklame a jesli ktos to krytykuje to mysle ze tylko dlatego ze jemu jeszcze nikt nigdy czegos takiego nie zaproponowal;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wszystko ze sobą dobrane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się bardzo podoba!!!
    wspaniale:*
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny zestaw i ciekawy :) Fajne rajstopy :))

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna strona.
    Godna polecenia. Pozdrawiam!

    Also visit my homepage ... zatrudnienie dla kierowcy

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny serwis. zajrzałam tu przypadkiem, ale chyba będę częściej odwiedzać.
    pozdrawiam

    Feel free to surf to my web-site: Najlepszy serwer CSS

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin