26 grudnia 2013

Darkly

40 komentarzy:
 

Post jaki przygotowaliśmy dla Was tuż przed Świętami prezentujemy dzisiaj, w zupełnie innej odsłonie niż zazwyczaj. Nadaliśmy zdjęciom troszkę mroczny filtr, co nie było w ogóle w planach podczas ich robienia. Ale pomysł Nam się spodobał i chcielibyśmy raz spróbować zrobić sesje w takim klimacie, na pewno o jej realizacji do wiecie się, może już w najbliższym czasie :) 
Jak spędzacie tegoroczne Święta ? Ja tak na prawdę w ogóle ich nie czuję, przygotowania mnie ominęły, a czas tak szybko zleciał, że właściwie jutro już będzie po wszystkim. Teraz czekam tylko na 31 grudnia, kiedy wylatujemy do Londynu i robimy sobie prawie dwutygodniowy urlop <3 Tak więc odliczam dni (5)! 
Jeśli chodzi o stylizację, głównym jej elementem jest narzutka z pięknym wzorem. Jest bardzo dobrze wykonana, cieplutka i praktycznie do wszystkiego.
A teraz zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam na rodzinny obiad :)
Trzymajcie się ciepło <3

Narzutka - X-MODA
Legginsy - E-MARILYN
Buty - SELLYO
Torebka - SUPER-DODATKI

40 komentarzy:

  1. CO TO ZA SZMINKA? PRZEPIEKNE ZDJECIA;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia, jestem zachwycona ich klimatem

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł na fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :d extra bardzo mi sie podoa :) fajna ta narzutak choc pewnie mnie by wkurzała :d ze mi tutaj gdzies dynda albo ze nie da się tego zawiazac i ze by mi ja rozdmuchiwalo jak tam tak wieje :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. fotki mega,mam tą samą narzutkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna narzutka- zauroczyła mnie ;)
    Zdjęcia też super, tylko te podpisy.. - są zbędne. Odciągają wzrok od reszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że są zbędne ale chronią przed kradzieżą zdjęć ;))

      Usuń
    2. W sumie to nie chronią, bo w dzisiejszych czasach posługując się różnymi programami graficznymi można bezproblemowo zdjąć loga i napisy ze zdjęć ;)

      Usuń
    3. Dokładnie jak I am Lika pisze jeżeli robisz fotki w raw-ach i wywołujesz w jpg i zamieszczasz na blogu to bez problemu jestes wstanie udowodnić kradzież fotek, chociaz mi te podpisy nie przeszkadzaja sa drobne... pozdrawiam

      Usuń
    4. Dokładnie jak I am Lika pisze jeżeli robisz fotki w raw-ach i wywołujesz w jpg i zamieszczasz na blogu to bez problemu jestes wstanie udowodnić kradzież fotek, chociaz mi te podpisy nie przeszkadzaja sa drobne... pozdrawiam

      Usuń
    5. tutaj nie tylko chodzi o kradzież, a także o wykorzystywanie zdjęć na różnych portalach społecznościowych

      Usuń
  7. Świetna narzutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś piękna ale bawi mnie to, że pieniażki na ubranka dostajesz od rodziców... Moja laska sama do wszystkiego doszła i nie udaje wielkiej modowej diwy. Śmieszy mnie to, że jestes tak typowa, zero inwencji tworczej i że gdyby nie starzy nie bylo by tego bloga, tych Twoich ucieszonych mordek, ciuszków, paznokci i tego wszystkiego co tylko sztuczne jeszcze masz. NATURALNOŚĆ się liczy i szkoda że zatracasz się by być piękna dzieki tym wszystkim dodatką. WYgladasz nie tylko jakbyś miała lat 30 ale również jakbyś kreowała inną siebie niż jesteś narmalnie, maska i "sława" zasłoniły Ci oczy i zamroczyły mózgownice...
    http://www.youtube.com/watch?v=_9WGcuC-650 tylw w temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow jestem w szoku Twojej głupoty! Hah rozsmieszyles mnie! Co Ty możesz widzieć o mnie ? Ja sie sama utrzymuje, sama zarabiam na swoje zachcianki a reszta nie powinna Ciebie interesowac. W ogóle o jakiej Ty sławie mowisz? Fajnie że twoja "laska" doszla do wszystkiego sama ale każdy ma swój sposób na życie. Ja mam bloga i jeśli ci on przeszkadza to... wiesz co robić :)

      I na dodatek : nie ruszają mnie takie komentarze. Nikt mnie stąd nie wykurzy, szczególnie tacy "ludzie" jak Ty :)

      Usuń
    2. pokaż nam Twoją laske,porównamy :)

      Usuń
    3. To trzeba miec z glowa jak mozna wypisywac takie glupoty skoro jak obserwujesz bloga to dobrze wiesz ze sama pracuje na siebie... Jestem ciekawa jak wyglada ta twoja niunia ;)

      Usuń
    4. Dawno nie czytałam takich głupot haha kup sobie lepiej maść na ból dupy

      Usuń
    5. laska to dobre okreslenie ]]]dlatego sama do wszystkiego doszla

      Usuń
    6. drogi anonimie jak tak dobrze robi ta laske to podajcie adres

      Usuń
    7. Julia jestes masakryczna. Sama pisalas ze rodzice i dziadek tobie pomagaja... A piszac do innych ze smiejesz sie z ich glupoty sama pokazujesz jaka glupote w sovie posiadasz. Wedlug mnie anonim powyzej ma racje :) a tehoroczny sylwester tez bedzie pelen klotni jak rok temu ? Bo potrafisz tylko pisac o swoich sykcesach i szczesciu a gdzie mowa o porazkach ? Lepsza bylas za czasow Dawida.

      Usuń
    8. Kurczę chyba nie rozumiesz dwóch róznych pojęć! Owszem pomagają, ale nie całkowicie utrzymują. Ja żyję za swoje własne pieniądze które zarabiam w pracy!

      I nie rozumiem o czy mówisz - pełen kłótni sylwester? ja się z nikim nie kłóciłam w ten dzień.
      A czasów z Dawidem już nie pamiętam i nie chcę bo to była porażka, wypełnił to wszystko Mateusz. :)

      Usuń
    9. Poza tym może napisz taką samą wiadomość ale na Fanpage, a nie bądź tu anonimowa/anonimowy. Bo tu każdy potrafi dogryzać. A jeśli wiesz jaka byłam za czasów tamtego to albo mnie dobrze obserwujesz albo jesteś 'znajomą' :)

      Usuń
  9. i tak nie dodasz tego komentarza przed chwila...hahaha beka z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, jak zwykle wygladasz zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  11. a możesz powiedzieć jaki to filtr? i w jakim programie? bardzo interesują mnie takie ciekawostki :)


    zdjęcia wypasione ;)
    pozdrawiam Świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z Photoshopa, na zdjęcia nałożyłem ekspozycję, filtr "biało-czarny" i kolor kryjący żółty :) reszta to odpowiednia zabawa suwakami :)

      Usuń
  12. więcej takich sesji

    OdpowiedzUsuń
  13. gdyby zazdrosc miala oczy to swiat bylby slepy i pamietaj ze jak masz wrogow to dobrze bo przynajmniej o cos w zyciu walczylas.jestes wyjatkowym cudem,jedynym i niezastapionym.kocham cie i czekam MAMA a na zakupy wzielam urlop

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś prześliczna! ;)
    Stylizacja rownież cudna!

    OdpowiedzUsuń
  15. masz przepiękny kształt brwi :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Julia, lubisz eksperymentować z włosami, masz jakieś plany,żeby zrobić coś np. z kolorem w najbliższym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jesteś!
    bądź sobą i nie przejmuj się gadaniem innych.
    to zazdrość i tylko zazdrość ale jesteś mądrą kobietą i dobrze to wiesz.
    trzymaj się mała! :*

    piękna kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgrabna jesteś ;) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  19. jakim obiektywem robisz zdjęcia :)?

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój blog niesie wiele inspiracji i wiele pomysłów wartych uwagi oby tak dalej : D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam te komentarze i dochodzę do wniosku ze masz bardzo zazdrosnych znajomych (wynika to z treści komentarzy) ,którzy nie radzą sobie z faktem ,że jesteś świetna w tym co robisz, masz super chłopaka ,że odnajdujesz się w "świecie" w którym jesteś dla wielu inspiracją i doskonale radzisz sobie z krytyką.Ludzie potrafią być tak bardzo zawistni i płytcy..Współczuję Wam "Anonimom" jeśli odczuwacie ulgę poprzez wypisywanie tak obłędnych rzeczy na temat życia Julii,rzeczy których jak łatwo się domyśleć świadkami mogli być tylko znajomi i to chyba dosyć bliscy..Jest to dla mnie biedne.

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin