7 grudnia 2013

Color hair

29 komentarzy:
 

Zapewne domyślacie się, że ten post przygotowaliśmy dla Was już jakiś czas temu, ze względu na włosy :) Dla przypomnienia -  tego dnia byłam w Instytucie Urody - Galeria Da Vinci, a moje włosy zostały poddane zmianie koloru na jeden dzień, ale bez trwałego farbowania czyli bez ich niszczenia. Świetna sprawa, szczególnie na jakieś wyjątkowe wyjścia, np na zbliżającą się Noc Sylwestrową! Chętnie sama bym to powtórzyła! :) A co do stylizacji - jako, że poszalałam z fryzurą to resztę zestawiłam w stonowanych kolorkach. Zostawiam Was ze zdjęciami, a my uciekamy na jakiś dobry film :) 
Pozdrowienia.

Marynarka - ILLUMINATE
Rajstopy - FIORE



29 komentarzy:

  1. Zjawiskowo wyglądasz w tych włosach :) jak najbardziej dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega sa te wlosy!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, włosy genialnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja:) Trochę się pogubiłam dlatego zapytam czy Twoje włosy już Ci tak urosły? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne wręcz!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A sukienka skąd?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladaja na bardzo zniszczone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten dzień strasznie padało i włoski miałam mocniej utrwalone lakierem oraz specjalną pastą, dlatego mogą wydawać się przesuszone :) Ale na co dzień są w dobrej formie :)

      Usuń
    2. To dobrze, bo mialas sliczne, oby sie ich stan nie pogorszyl :)

      Usuń
  9. stylizacja super, ale włoski nie w moim guście:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czym ona ,,koloruje" te włosy? Super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. COLOR BUGiem specjalny rodzaj pudru jeśli dobrze wiem :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne polaczenie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te włosy ci wyszły :) No ta stylizacja już jest w porzadku raczej tak bym sie ubrała :D Ale mam pytanie gdzie w takich stylizacjach chodzisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki jest koszt przedłużenia włosów i jak to wygląda? One są na pewien okres czasu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. najpiękniejsza - ładnie Ci w tych włoskach,ale wolę Cię w czarnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. czym zostały pokolorowane Twoje włosy? wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiś czas temu pisałaś post o pielęgnacji swoich poniszczonych włosów przez eksperymentowanie, jak je wyprowadziłaś do dobrej kondycji? Kosmetyki kerastase Ci pomogły? Sama lubię eksperymentować z kolorem i chciałabym swoje jakoś 'wyprowadzić' Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te włosy wyglądają niesamowicie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę że powinnaś podciąć te przedłużane włoski bo odznaczają Ci się. A jeśli chodzi o kolorki to wygląda to świetnie :) i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie z tymi szalonymi włosmi stwierdziłam O mój Boże co ona zrobiła :D ale już po chwili ,gdy przejrzałam inne zdjęcia stwierdziłam , że takie kolorowe włosy to świetna sprawa na jakąś impreze,czy też jak ty napisałaś w poście na Sylwestra. Zawsze to jakaś inna odmiana na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna sukienka ;-) świetnie pasuje do niej marynarka ;-)
    bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Okropnie wyglądają te włosy, jak sztuczne, na starych, zniszczonych lalkach...

    OdpowiedzUsuń
  22. boskie włoski oraz sukienka :D

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin