3 grudnia 2013

Codzienna pielęgnacja twarzy

20 komentarzy:
 
Cześć Wam! Od bardzo dawna dostaje mnóstwo pytań odnośnie mojej cery i jej pielęgnacji. Zazwyczaj moja odpowiedź brzmiała - nic takiego! I w sumie taka prawda. Myślę, że sukcesem jest po prostu dobranie odpowiednich kosmetyków do własnej cery i jej potrzeb. Oczywiście u każdego będzie inaczej. Mamy wiele typów skóry i każda z nich wymaga innego traktowania. Jeżeli macie jakieś problemy, bądź wątpliwości zalecam pójście do kosmetologa lub dermatologa, a na pewno Wam pomogą. 
Jeśli chodzi o mnie - wraz z wiekiem moja cera się zmienia. W okresie dojrzewania miałam delikatne problemy z trądzikiem i niestety, ale wiele zdziałać nie mogłam. Znaczną poprawę zauważyłam wtedy gdy zaczęłam brać tabletki hormonalne, ale nie przestałam dbać o skórę. Zaczęłam zwracać ogromną uwagę na to czy kosmetyki zawierają filtr ochronny. Jak wiadomo, powinno się go stosować cały rok, tym bardziej podczas stosowania tabletek anty. W dzisiejszym poście chcę Wam pokrótce przedstawić 4 produkty, które staram się stosować na co dzień. Testowałam je od kwietnia, więc śmiało mogę opisać swoje doświadczenia.
Antybakteryjna pianka do mycia - Ma zastosowanie w profilaktyce przeciwtrądzikowej, szczególnie dla skór tłustych i mieszanych. Substancje myjące zawarte w preparacie usuwają wydzieliny gruczołów łojowych zalegające w porach, co tym samym zapobiega ich zatykaniu. Ponadto radzi sobie z usuwaniem naturalnych zabrudzeń, jakie gromadzą się na skórze w ciągu dnia oraz demakijażem. Składniki aktywne działają sebostatycznie, ściągają pory oraz zapobiegają powstaniu zmian trądzikowych. Produkt może być stosowany bez ograniczeń wiekowych. Po użyciu skóra jest odświeżona, u mnie nie było efektu ściągnięcia.  Łatwa aplikacja, wystarczą dwie dozy pianki, aby umyć całą twarz :)
Nawilżający krem arnikowy SPF 15 - jest to kosmetyk do codziennej pielęgnacji cery naczynkowej z filtrem ochronnym. Ekstrakt z arniki - zmniejsza kruchość naczynek krwionośnych, w połączeniu z filtrem skutecznie chroni przed problemami naczyniowymi, Troxerutin - wzmacnia naczynka krwionośne, uelastycznia je, poprawia krążenie oraz Fucogel, który nawilża, chroni przed utrata wody. W efekcie skóra jest nawilżona, naczynka wzmocnione, podrażnienia złagodzone. Krem posiada zieloną barwę co dodatkowo tuszuje zaczerwienienia skóry, a dzięki temu sprawdza się jako baza pod podkład :P)
ANTI ACNE KREM MATUJĄCY - Przeznaczony do pielęgnacji skóry tłustej i trądzikowej. Matuje ją, normalizuje gospodarkę wodno-lipidową, reguluje wydzielanie sebum, zapobiega powstawaniu nowych wykwitów, działa ściągająco, przeciwbakteryjnie, przeciwłojotokowo, przeciwzapalnie. Dzięki swoim właściwościom matującym w połączeniu z dobrym podkładem mój makijaż utrzymuję się przez cały dzień, a jest to dla mnie najważniejsze, ponieważ zawsze jestem w biegu, poza domem :)
EMOLEUM - Krem zapobiegający łuszczeniu się naskórka, silnie nawilżający. Polecany osobom z problemem atopii oraz suchej skóry. Głównym jego zadaniem jest głębokie oraz długotrwałe nawilżenie. Zmniejsza uczucie ściągnięcia. Po użyciu, na skórze wyczuwalny jest filtr ochronny, dodatkowo zabezpieczający przed utratą wody oraz wpływem niekorzystnych czynników. Świetnie sprawdza sie jako baza pod makijaż. Zalecany jako produkt wspomagający przy terapiach dermatologicznych m.in. w przypadku atopowego zapalenia skóry. Używam go zarówno w dzień jak i na noc, po zmyciu makijażu. Rano cerę mam świeżą, zdrowo wyglądającą, mimo niewielu godzin snu.

Uważam, że każda z Was musi wypróbować wiele produktów, aby w końcu znaleźć ten idealny. Ja miałam tak samo. Z każdym razem staram się zmieniać kosmetyki, żeby nie używać cały czas takich samych, ale jeżeli coś się sprawdziło to wiem, że zawsze mogę do tego wrócić.

Aktualnie Floslek oferuje do każdego zamówienia powyżej 20zł  EMOLEUM Olejek pod prysznic do cery suchej, bardzo suchej i atopowej. Promocja trwa tylko w grudniu.

KOSMETYKI - FLOSLEK

20 komentarzy:

  1. Hey :)
    Jaką polecasz czapkę beanie do jasno szarego płaszcza + wełniany biały komin i rękawiczki ? Od razu pisze ,że mam bordowe włosy wieć czerwienie itp odpadają :)

    Dziękuje z góry za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej taka jak plaszczyk. Juz jest wystarczajaco kolorow. (Szary, biel, czerwien :)

      Usuń
  2. jEST ŚWIETNY!!! fajna marka
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. a pamiętasz może po jakim upływie czasu brania tabletek anty trądzik minął? Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamietam. Juz bardzo dlugo biore. Ale raz odlozylam i zaczely sie umnie problemy z cera i po miesiacu zazywańia z powrotem tabletek wszystko sie poprawilo :)

      Usuń
    2. a jakie tabletki zażywasz?

      Usuń
  4. Muszę wypróbować są może takie kosmetyki z tego flos-lek ale do skóry normalnej ?
    pozdrawiam! ;)
    http://everything-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś krem po oczy z Flos Lek i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam piankę i byłam zadowolona teraz mam plan kupić serię z Arniką

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejo ;)) Mam takie pytanko nie związane z tym postem, ale niestety nie mam konta na instagramie a widziałam u Ciebie zdjęcie w super bluzie, ta szara z napisem "To ja polandia tego nie ogarniesz" i moje pytanko brzmi gdzie takie cudo kupiłaś? ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza jest z dziooopli, ale chyba ona dopiero bedzie w sprzedazy za jakis czas ;) znajdz ich na fbku i powolaj sie na nasz instagram na pewno cos wymysla ;)

      Usuń
    2. Dziękuje Ci ślicznie ;))

      Usuń
  8. niestety najlepsze na tradzik sa wlasnie tabletki anty..;>:*

    OdpowiedzUsuń
  9. najpierw mówisz/piszesz, że jakoś specjalnie nie dbasz o cere a potem nagle obszerny post :D widać że sponsorowany :) pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dla mnie to właśnie jest nic takiego. Zwykła codziennia higiena

      Usuń
  10. Witam :) Często odwiedzam Twój blog i nie tylko:) fajne masz posty dobrze się czyta :) co do dbania o cerę to ludzie używają dużo więcej kosmetyków do pielęgnacji cery:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już kilka razy, że tabletki anty pomagają na trądzik, ale chyba jednak się nie skuszę, bo boję się, że przytyję :P Tobie to na szczęście nie grozi ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin