14 listopada 2013

Funny Movie

42 komentarze:
 
Hejo! :) Już część z was oglądała zapowiedź tej stylizacji na naszym FAN PAGE'U w formie filmiku. Widzieliśmy, że się spodobał. Początkowo miał zostać zakopany, gdzieś między plikami i nie ujrzeć światła dziennego ;D. Jak widzicie stało się trochę inaczej i nie żałujemy!
Parę słów o stylizacji, motyw przewodni to trzy kolory czerń, błękit i kamel. Uważam, że takie połączenia idealnie spisują się na deszczowe dni, które ostatnia tak często pojawiają się za oknem.
 Do outfitu wykorzystałam mój ulubiony szal jest piękny, ogromny i przede wszystkim ciepłym. Na górę założyłam czarną pikowaną kurtkę ze skórzanymi rękawami, a pod nią jeansową koszulę z długim rękawem. Tym razem postawiłam na dopasowane spodnie w czarnym kolorze oraz kamelowe buty z przezroczystą podeszwą. 

Buty - STYLOWEBUTY
Kurtka - COCOMODA
Koszula - H&M
Spodnie - H&M
Szal - H&M
Zegarek - COCOMODA

42 komentarze:

  1. Już wcześniej Wam mówiłam, że uwielbiam to Wasze video! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wideo jest genialne! Poprawia humor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. My się z niego do dzisiaj śmiejemy ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prześliczna:)Nie wiem czemu ale przypominasz mi Marcelę z top model:)Świetna stylizacja:)Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega śmieczny ten filmik ;) reszta na plus

    OdpowiedzUsuń
  6. Nudaaaa, ciągle same obre stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfit and amazing shoes!

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great outfit and amazing shoes!

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ten filmik można oglądać 100 razy i zawsze uśmiech na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko idealnie , ale kiedy ten post o tatuazach ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Możesz napisać coś o sposobie Twojego odżywiania? Jesteś drobniutka, chudziutka... Jakieś diety czy taki dobry metabolizm? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnej diety. Jem to na co mam ochotę, chociaż chciałabym to zmienić, ale niestety nie potrafię sobie odmawiać jedzenia ;P

      Usuń
  12. video w tym poście robi całość :) ładny szal.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. filmik mega <3 poprawiłaś mi humor na wieczór .. twoje nogi latające w wózku <3 szał !

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie wygladasz:) buty z ta podeszwa wygladaja ciekawie:) filmik ogladalam juz z 50 razy:p jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kurtka ;)
    Ale i tak filmik najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezła stylizacja, ale miałaś już lepsze; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Od pewnego czasu chodzą za mną te buty.. Boskie są!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te twoje filmiki. Pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem w czym jest wideo takie smieszne? wedlug mnie zalosne scenki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha Anonim.... czego tu się spodziewać :)
      Asia.

      Usuń
  20. co za pozytywny filmik ! genialny ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jula ja tak z innej baczki widziałam, że chyba kiedyś miałaś iphone a teraz samsunga,który z nich bardziej przypada do gustu?, bo mam właśnie dylemat miedzy tymi dwoma :) filmik mega widać , że super się bawiliście ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z obydwóch byłam zadowolona, jednak zostaję przy samsungu :)

      Usuń
  22. Wyglądasz świetnie. :) Bardzo fajny filmik. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamierzasz zostać w Polsce czy wyjechać do rodziców do Anglii w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna jest ta kurtka:)
    Filmik świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś genialna i ten filmik hehehe: )

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin