30 grudnia 2012

Święta, Święta i po Świętach :)

15 komentarzy:
 
Jak tam się czujecie po Świętach? 
Ja odpoczęłam jak nigdy, objadając się nieziemsko. Święta spędziłam w Anglii u rodziców i to było dla mnie największym prezentem, że mogłam być z nimi (stąd ta moja długa nieobecność bo byłam tam dwa tygodnie). Wczoraj wieczorem wróciłam do Polski, tak więc Sylwestra spędzam już w Poznaniu :) 
A jeśli już mowa o Sylwestrze : 
Czy macie co roku ten sam problem w co się ubierzecie? 
Jest dla Was ważny strój w tę noc? 
Czy raczej zamierzacie się po prostu dobrze bawić? :)
Ja mimo, że nie wybieram się na żaden bal, czy do klubu - będzie to po prostu impreza w domu, to nie ukrywam, że chciałabym ubrać się wyjątkowo, ale póki co nie mam ochoty na wielkie strojenie, więc zobaczymy jutro :) A wy już macie uszykowany strój, czy tak samo jak Ja wszystko na ostatnią chwile?! :)

A teraz zostawiam Was z mobilemix- kolażem paru 'świątecznych' zdjęć :)





15 komentarzy:

  1. Ja tam nie czuję świąt ;) Za to SYLWESTRA!!!

    only-colorful.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko na ostatnią chwilę ;) Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tak jak Ty - wszystko na ostatnią chwile :D choc dzis przysiadlam do kreacji sylwestrowej na dluzej i myslalam haha :D co nie zmienia faktu, ze nadal w 100% pewna nie jestem :P

    piekna Ty :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjecia outfitu z sylwestra na co sie zdecydowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj za szybko minelo ale ja wypoczywam teraz w kazimierzu dolnym:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak rodzinne święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo tak juz po a teraz czeka nas sylwester:D

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjecia;))
    a jaki piesio;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również na ostatnią chwilę:) Super piesek! No i oczywiście Szczęśliwego Nowego Roku:* Oby był lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pojawiaj się tu częściej kochana :)

    Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Obcięłaś włoski czy mi się wydaje? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie świąteczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin