31 grudnia 2012

Happy New Year!

10 komentarzy:
 
Wczoraj pisałam o problemie jaki towarzyszy mi przy każdym większym wyjściu - w co się ubrać? Przymierzałam wiele sukienek - mówię sobie, że nie codziennie je zakładam, więc teraz mam okazję, ale nie czułam się dobrze w żadnej! 


Nie bardzo lubię sukienki w zimę, ze względu na to, ze trzeba mieć rajstopy, a one nie zawsze ładnie wyglądają, a cielistych niestety nie lubię.Tak więc postawiłam na spodnie! Wiem, że je nosimy codziennie, ale w nich czuję się najlepiej, najwygodniej :)
Do tego założyłam bluzkę z baskiną, dodałam łańcuszki i pierścionki. Mimo, że spodnie są dresowe, wg mnie pasują nawet i do eleganckiego stylu.

Spodnie - BERSHKA || Bluzka - INTERNACIONALE || Torebka - NEW LOOK || Buty - CZAS NA BUTY ||


To tyle jeśli chodzi o strój.
A teraz chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, żeby wszystko o czym marzycie się spełniło, samych sukcesów i przede wszystkim szampańskiej zabawy! 

I do zobaczenia w przyszłym roku! 


10 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie :p Szczęśliwego nowego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Julio czy zatwierdzi Pani mój komentarz Wielbiciel M <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądałaś super! :) choć ja i tak postawiłabym na sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś świetnie :)
    też nie lubię nosić sukienek...

    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed Sylwestrem byłam na ślubie i miałam ten sam problem jaką wybrać sukienkę i jaki dobrać płaszcz :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam na ten blog przed Sylwestrem całkiem przypadkowo :) tak mnie pochłonął, że przejrzałam całego! Julka wyglądasz pięknie i lubię bardzo Twój gust :) a Twoja sylwestrowa kreacja bardzo mi się podoba! Będę tu częściej wpadać. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego samego powodu nie lubię sukienek zimą.Fajnie wyglądasz.Szczęśliwego 2013!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne spodnie ;))
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a great content! I am swept away by your presentation as
    well as one of a kind viewpoints. I agree with so much.

    I’ll come back for more excellent articles.


    Also visit my web blog :: Highly recommended Internet site (http://google.com)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin